perjantai 11. tammikuuta 2013

menninkäisen hipsuttelua

ulkona on silloin kylmä kun on kylmempi kuin pakastimessa,
nyt ei ole siis ollut kovin kylmä ja olen iloinen siitä


eri-asioita:

falabellatee lasikannussa solukämpän lattialla

       bachin a-mollipartita




  uni jossa olin dinosaurusmaailmassa ison kuvun alla

taukohuoneen vieraskirja jonka kynä on kirjassa kiinni viulun kielellä

  viululäksyt

 


uudenvuodenlupauksen pettäminen
"sun pitää herätä ihmisten eikä kissojen aikaan"

                mango-lime-lakritsi-rooibos-

tee

  kissan kiukuttelu

2 kommenttia:

  1. moi. mä tulin kertomaan sullekin uutisia.
    1) mä pystyn taas lukemaan blogeja. sillei ku blogger sitä tarkottaa, eli mä tiedän, milloin sä olet kirjoittanu tänne! ja muistan tän osotteen!
    2) tein myös taas vaihteeksi uuden osoitteen kun vanha oli epäviihtyisä. heimeseikkaillaan ja blogspot-perää ja sillei. jos kiinnostaa.
    3) mulla on kanssa ollu menninkäisen hipsuttelua läksynä suunnilleen kolmetoista vuotta sitten!

    sikahyväjee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jea

      kolme erittäin hyvää uutista!

      etenkin viimeinen uutinen
      jos muistat, voit kertoa minulle miten teit tuon läksyn, se on osoittautunut hankalammaksi kuin luulin kun ottaa sen jousi-asian mukaan siihen

      Poista